نشست «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» در اردبیل برگزار شد 
کد خبر: 4192500
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

نشست «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» در اردبیل برگزار شد 

نشست «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» با محوریت مهارت‌های تربیتی از منظر روان‌شناختی با نگاه به آسیب‌های اجتماعی ویژه بانوان در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

نشست دینی تربیت فاطمی، نسل سلیمانی ویژه فعالان فرهنگی و قرآنی بانوان اردبیل به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، نشست «تربیت دینی، نسل سلیمانی» با محوریت مهارت‌های تربیتی از منظر روان‌شناختی با نگاه به آسیب‌های اجتماعی ویژه بانوان، امروز، 17 دی‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن معرفی موضوع نشست در سخنانی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مبتنی بر تربیت دینی توسط بانوان تأکید کرد.

در ادامه درویشی، از اساتید برتر کشوری به‌عنوان سخنران به تشریح مبانی تربیتی در بین بانوان و مادران پرداخت و در خصوص راهکار‌های موفقیت در تربیت فاطمی و نسل سلیمانی مطالبی را بیان کرد.

در این نشست که به همت امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، از تعدادی دختران محجبه با اعطای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha